keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Haaste


http://nailstophotos.blogspot.fi/ Täältä tuli mulle haaste, ja kai se on nyt sitten tehtävä :)

 Haasteen ohjeet:
  • Kerro 11 asiaa itsestäsi.
  • Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
  • Keksi 11 uutta kysymystä.
  • Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
  • Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät.

11 asiaa minusta
1. Olen lukion ykkösellä
2. Harrastan ratsastusta, ryhmäliikuntaa ja oleilua
3. Oon yksi niistä harvoista, jotka tykkäävät talvesta
4. Tykkään matkustaa, ja huhtikuussa olis tarkotus lähteä Espanjaan poikaystävän kanssa
5. Oon syntynyt 25.12, eli oon maailman paras joululahja ;)
6. Sanon asiat _suoraan_, varsinkin jos joku asia mua ärsyttää.
7. Vihaan kirjotusvirheitä, vaikka itsekin niitä välillä teen, myönnän
8. En lue uutisia oikeestaan, eli en tiedä maailman menosta melkein yhtään mitään
9. Mulla on kaloja, mutta ne kuolee koko ajan..
10. Mä en riitele, selitän vain, minkä takia mä olen oikeassa
11. Tykkään shoppailla ja haluaisin uusia mun koko vaatevaraston

1. Mistä vuodenajasta pidät?
- oikeastaan kaikista, kaikissa on jotain hyvää. En osaa valita lempparia.
2. Ostatko tuotteita nettikaupoista? Jos ostat niin sano muutama esimerkki kauppa
- en osta, vaikka mieli tekisi. Jotenkin tuntuu, ettei tuote sitten miellytäkkään tai on väärän kokoinen tai muuten vaan huono, joten en jaksa alkaa tilailemaan.
3. Pelaatko netti/konsoli/puhelin pelejä?
- No välillä kun poikaystävä pelaa pleikkarilla farcry 3, niin mä pelaan kanssa :D
4. Lempihedelmä?
- varmaan viinirypäle
5. Paras kynsilakkaväri?
- enpä oikee lakkaile, niin en osaa sanoa
6. Onko sinulla lemmikkejä?
- kaloja joo
7. Mitä ruokaa viimeksi laitoit?
- kalapihvit törkkäsin uuniin
8. Onko sinulla lävistyksiä/haluaisitko?
- korvikset vain enää. Mulla oli smiley, 2x tongueweb ja frowny, mutta otin kaikki pois. Tuntu et suu oli rautaa täynnä. Voisin laittaa ton smileyn takas, jos hampaat ois nätimmät
9.  Seuraatko televisiosta jotain tiettyjä ohjelmia? Mitä?
- Seuraan salkkareita ja ypäjää
10. Mihin pukeudut mieluiten?
- johonkin lämpimään, mä olen varsinkin talvisin hirvee vilukissa
11. Miksi kiinnostuit bloggaamisesta?
- Mun mielestä on kiva kirjottaa omasta elämästään ja lukee sitä sitten joskus myöhemmin itse. En niinkään kirjota tätä muiden takia, mut onhan se kiva jos on lukijoita :)

11 kysymystä seuraavalle
1. Miksi bloggaat?
2. Mikä on sinun lempivärisi?
3. Kuvaile itseäsi viidellä sanalla.
4. Jos harrastat jotain, miksi juuri sitä?
5. Minkälaisia tulevaisuuden suunnitelmia sulla on?
6. Mikä vuoden aika sun mielestä on paras ja miksi?
7. Minne matkustaisit mieluiten?
8. Onko sulla joku erityisen tärkeä esine, mistä et haluaisi koskaan luopua? Mikä?
9. Mikä on sun lempinumero?
10. Minkälaista musiikkia kuuntelet?
11. Tee vai kahvi?

Haastan: 
Ne kaikki, ketkä tämän haluaa tehdä. Anteeksi laiskuuteni, mutta mulla ei nyt ole aikaa etsiä tähän sopivia blogeja haastettavaksi :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti