perjantai 11. tammikuuta 2013

Weekend

Ciao!
Päivä alkoi ihanasti, nukuin todella hyvin,aurinko paistaa kerrankin, ja mikä parasta, pääsin jo yhdeltä! Kotiin kun pääsin niin pöydällä odotti "kauan" odottamani liput. Juuso vie minut synttärilahjaksi Apassionataan <3 Mun synttärithän olivat jo 25.12, mutta silloin ei oikein voi juhlia kun mikään paikka ei ole auki, joten Juuso sitten päätti yllättää viemällä mut Apassionataan. Pitkään olen jo sinne halunnut, mutta en oo saanut aikaseksi lähteä. Mä toivon, että toi näytös on hyvä, varsinkin kun se täyttää tänä vuonna 10 vuotta. Onko teistä kukaan ollut koskaan Apassionatassa?
Ainoa huono asia mun viikonlopussa on perjantain siivous, mutta sen sain onneksi hoidettua alle puolessa tunnissa. Viikonloppuni jatkuu tänään leffoja katsellen ja jotain terveellisiä herkkuja syöden. Huomenna tarkoitus ois mennä aamupäivästä taas ryhmäliikuntatunnille ja illalla tallille. Viime postauksessahan ilmoitin, että olisin mennyt maastoon viikonloppuna, mutta se ei nyt onnistu Hilden jalan takia. Meen huomenna vaan vähän kävelemään sen kanssa ja hoidan sen sitten kunnolla :) Sunnuntaina menen ehkä myös tallille, riippuu vähän miten kerkeän ja sitten illalla taas ryhmäliikuntatunnille. Muuten vain olen ja rentoudun, koska arki lukiossa raastaa mun hermoja :D
Tässä joku vähän vanhempi kuva niin postauskin saa vähän eloa. 
No ei mulla muuta, ite kääriydyn nyt peittoon ja otan kaakaota, hyvää viikonloppua teille kaikille!
ps. huomasitte varmaan uuden bannerin ja ulkoasun, mitä ootte mieltä? Suuri kiitos bannerista kuuluu Viltsulle, tsekatkaa vaikka sen blogi by-viola.blogspot.fi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti