maanantai 21. tammikuuta 2013

Thanks, but no thanks.

Aurinkoista päivää kaikille!
Täällä Etelässä on ainakin ollut koko päivän aivan mahtava keli! Ja kerrankin oli valosaa, kun pääsin neljältä koulusta. Kyllä se kevät tulee jo kovaa vauhtia.

Tänään kyselin Essi Pekkalalta ratsastustunneista omalla tallilla, jos vaikka hän tulisi Hildeä ja mua vähän valmentamaan tässä lähiaikoina. Itse tykkään Essin tavasta opettaa, kun muutaman kerran olen käynyt ratsutila Toukolassa tunneilla. Aina oon oppinut siellä jotain uutta, ja haluisin käydä siellä ihan vakituisesti tunneilla, mutta matka on valitettavasti liian pitkä, kun olen vielä vanhempien kyydeistä riippuvainen. Ehkä sitten joskus, kun sen oman ajokortin ja auton omistan.. Nyt pitää vaan tyytyä satunnaisiin irtotunteihin ja kesällä mun on pakko päästä kurssille ja ehkä leirillekkin sinne, vaikka oon kyllä varannut jo toisen leirin Tupunan ratsupihalle. No ehkä jostain keksin rahat noihin kaikkiin :D
Essi myös ehdotti, jos liittyisin Toukolan kisatiimiin. Olisin saanut osallistua Hilden kanssa tai sitten vaihtoehtoisesti jonkun tallin hevosista, ja ne kaikki ovat kyllä tosi kivoja. Tarjous oli todella houkutteleva ja oli tosi vaikea sanoa ei. Kuitenkin mielelläni kehittyisin kunnolla ja kilpailisinkin joskus tulevaisuudessa, joko Hilden kanssa tai jonkun muun, mutta toi välimatka on (mukamas) liian pitkä. Harmi kun äiti ei ole hevosihmisiä, niin ei se voi oikein ymmärtää :( Mutta en viitsi äitiä pyytää maksamaan hirveitä summia ja kuskaamaan monta kertaa viikossa yhteen suuntaan 40km vain, että mä pääsisin ratsastamaan. Kai sitten joskus tulevaisuudessa odotus palkitaan.
Ehdotin sitten Essille, jos tulisin kisahenkilökuntaan mukaan aina kun kerkeän, ja katsotaan nyt mitä vastaa. "kisahoitajan" virassa ei kuitenkaan ole niin sidoksissa siihen hommaan, niin olis varmaan mulle parempi vaihtoehto. Ja kyllähän tätäkin kautta saa kokemusta kilpailuista, joskin vähän erilaista. Itse kun en ole koskaan kilpaillut kunnolla, niin en tiedä noista järjestelyistä mitään, olisin varmaan ihan ulapalla!

Tässä ihanan kesäinen kuva heinäkuulta Ratsutila Toukolasta, voi kun tonne vielä pääsisi..
Minä ja Royal William vasemmalla ja oikeella Harmony, joka on itseasiassa Hilden täyssisko :)

2 kommenttia:

  1. Haastan sinut blogissani! :)
    http://nailstophotos.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista