lauantai 2. helmikuuta 2013

Pitkästä aikaa hevosen selässä

Heippa vaan kaikille!
Kävin Hildellä ratsastamassa torstaina, mutta sain vasta nyt aikaseksi tehdä siitä julkasun, koska tuolla uudessa kämpässä ei ole kunnolla toimivaa konetta. Eli siis Hildellä ratsastin torstaina pitkästä aikaan, koska muutamaan viikkoon en ollut sen selkään päässyt sen sairausloman takia. Oli aivan ihana tunne taas pitkästä aikaa ratsastaa, varsinkin kun Hilde kulki mun alla parhaiten, mitä se on koskaan mennyt. Ja ei tietenkään mulla ollut kuvaajaa mukana, niin te ette voi sitä nähdä :(
Keskiviikkonahan pyrytti lunta ihan älyttömästi, joten odotin kauhulla, että minkälaisessa kunnossa kenttä on. Se ei ollutkaan niin paha, kentän reunoille oli aurattu noin 3-4m leveä ura, jossa pääsi hyvin menemään. Keskelläkään ei ollut hirveästi lunta, mutta siinä kun meni, keräänty hirveät tilsat, joten pysyin sitten vaan siinä uralla. Siinä ei pystynyt ihmeempiä tekemään, mutta venyttelin kuitenkin Hilden lapoja kääntämällä kunnolla päätä molempiin suuntiin. Tein myös siirtymisiä aika paljon, kaikkia perusjuttuja. Laukkakin alkoi rullaamaan hyvin jo. Olin niin ylpeä Hildestä, nyt tuntuu, että meidän yhteistyö selästä käsin alkaa pelaamaan kunnolla. Hilde ei todellakaan ole mikään vaikea ratsastaa, mutta joitakin pieniä ymmärtämisvaikeuksia on ollut. Pikkuhiljaa nekin häviävät ja meistä on hyvää vauhtia kehittymässä hyvä ratsukko, voiko tyytyväisempi olla? :) 
Tätä näkyä mulla oli jo ikävä <3 ps. Hilden harja näyttää niin kärsineelle tässä, täytyykin en kerralla setviä  se kunnolla.

Hilde on aina ennen kuvaa paljon paremman näkönen, mutta kuvissa se näyttää aina tältä.. 

tosi söpö yhteiskuva.

ps. Tänään illalla suunta kohti Helsinkiä ja Apassionataa! Jipii tätä mä oon oottanut, myöhemmin kerron siitä reissusta lisää!

4 kommenttia:

  1. me mennää huomenna apassionatan iltanäytökseen! ja hilde on tosi ihanan värinen:)

    pienipolledelia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäs tykkäsit showsta? Mulle ensikertalaisna se oli hieno, mutta ainaki ht.netissä puhuttiin, että oli vaisu verrattuna aikasempiin vuosiin :( kiitos!
      Meen lukee sun blogia heti kun pääsen omaan kotiin koneelle :)

      Poista
  2. Hirmu hyvälaatuisia kuvia ja kivasti kirjotat. Tykkään muutenkin ulkoasusta, vaikka onkin simppeli.

    http://elsanblogitus.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä oon aina luullut, että mun kuvat on huonolaatusia, koska yleensä oon tallilla yksin, niin otan kuvat sitten itse puhelimella.. Mutta hyvä että miellyttää! Ja mä halusin pitää tän ulkoasun tarkotuksella simppelinä, mutta en kuitenkaan kokovalkoisena, siksi vaaleanpunainen. Ärsyttää lukea joidenkin blogeja, joussa ulkoasu liian räikeä ja silmiin pistävä, yksinkertaisuus kunniaan :)
      Meen sunki blogia lukemaan heti, kun pääsen oikeeseen kotiin koneelle.

      Poista