lauantai 5. tammikuuta 2013

Uutta sisältöä vaatekaappiin.


Tänään mentiin shoppailemaan alennusmyynteihin vähän vaatteita mulle. Sain jopa Juusonkin suostuteltua mukaan makutuomariksi. Mukaan tarttui yllättävän vähän vaatteita, ja itseasiassa vain yksi niistä oli alennuksessa :D Mutta toisaalta hyvä näin, ei ainakaan kulunut paljoa rahaa. Lähdin etsimään reisitaskuhousuja ja karvaliiviä, mutta liiviä en onnistunut löytämään. Housut sentään löysin ja musta tuntuu, että niistä tuli yksi mun suosikkivaatteista. h&m löysin myös valkoisen pitsipaidan, mutta se oli vähän iso, ni en tiedä pitäiskö myydä pois. Ikinä en jaksaisi paitoja kokeilla, mutta tällä kertaa se olisi kannattanut. Ja samalla rahalla, millä mä sain ostettua kaikki vaatteeni, rakas rahansa viisaasti käyttävä Juuso sai ostettua vain yhdet kengät?! Toivottavasti on sitten hyvät kengät, oli nimittäin aika kalliit. Mä en oo koskaan tottunut käyttämään paljon rahaa yhteen vaatteeseen, koska halvemmallakin saa hyviä.
Shoppailureissun päätteeksi käytiin syömässä Martinassa kuukausipäivän kunniaksi. Minusta on kiva viettää kuukausipäiviäkin, vaikka joidenkin mielestä se on turhaa. Illalla suunnitelmissa leffan katselua, saunomista ja hierontaa kynttilän valossa, tykkään <3

Valkonen pitsipaita h&m, pitäiskö myydä pois kun on vähän iso?
Ja tässä mun uudet tummansiniset reisitaskuhousut, joihin rakastuin <3 
Mukaan tarttui myös ihanat jumppakengät! Näitä en todellakaan tarvitsisi, koska vanhojakaan en ole kuin kerran käyttänyt, mutta oli pakko ostaa, kun olivat niin mukavat jalassa ja vielä ihan siistitkin. Ja oli vielä -50%! Ehkä noista vanhoista tulee hyvät juoksukengät kesäksi, jos nyt jaksaisin joskus lenkille lähteä. Ja tottakai piti ostaa sävy sävyyn urheilutoppikin ;) Ehkä tästä syntyy motivaatiota mun uudelle "harrastukselle", ryhmäliikuntatunneille. Maanantaina ne aloitan ja sillon kerron niistä vähän lisää. Vuoden sisällä kun on päässyt vähän lihomaan ja kunto huononemaan, niin on pakko jotai yrittää.


Mites teillä, ootteko löytänyt alennusmyynneistä jotain kivaa itsellenne? Mun pitäis käydä tsekkaamassa nuo Horzen alet, kun sen liike on ihan tässä lähellä, jos vaikka loput rahat sais sitte kulutettua sinne. 
Liikutteko te ratsastuksen lisäksi paljonkin? Mä nyt ainakin yritän alkaa liikkumaan, toivottavasti motivaatio pysyy yllä!
PS. Hildelle meen vasta ensi tiistaina, joten sitä ennen ei tule ollenkaan hevostelupostauksia. 

2 kommenttia:

  1. kivat housut, mul on samanlaiset ;-) hehe mut siistii et alotit tän, mäpäs alan lukijaks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiiän, toivottavasti ei käytetä samana päivänä! :D Kiitos!

      Poista