tiistai 29. tammikuuta 2013

Muutto "omaan" kotiin

Hyvää tiistaita vaan kaikille!
Niin kuin otsikosta voi päätellä, oon muuttanut "omaan" kotiin. Eli siis poikaystäväni hommasi eilen itselleen oman kämpän ja minä asun sitten hänen kanssaan täällä. Kirjoillahan mä en oo, koska äiti ei vielä anna muuttaa ihan omilleen. Mutta oon mä tänne tuonu toisesta kodista omia tavaroita ja ostan tänne aina välillä jotain ja sen sellasta, perusjuttuja :)
Onhan tää aika vaatimaton asunto, kaksio 49.5 neliöö ja ei täällä nyt oo mitkään maailman hienoimmat kalusteet, mutta kaikki tarvittava kuitenkin löytyy. Ja tää on sillai tosi hyvässä kunnossa. Mutta en mä ekalta kämpältä mitään hienouksia oota, tässä on sitä tunnelmaa! Kuvia en viitsi laittaa, koska en asu tässä yksin, niin jokin yksityisyys säilyy.
vielä pientä hienosäätöä täällä ja kaikki on sitten valmista. Muuten kuuluu hyvää, viikonlopun apassionata odottaa, hilde on taas täydessä kunnossa ja koeviikko on kohta loppunut, mikä helpotus!

Ps. Mulle on lähetetty haaste ja teen sen kun kerkeän. Kone ei toimi ja puhelimella hankala päivitellä sellasia juttuja.

2 kommenttia: