sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Reeniä horo reeniä

 Eilen sanoin, että mun liikuntaharrastuksesta tulee juttua maanantaina, mutta siirsin sen tälle päivälle, koska oon tänään menossa mun ensimmäiseen jumppaan, zumba abs! Olin niin malttamaton, etten jaksanut odottaa huomiseen ja sain kaverinkin houkuteltua mukaan.
Täällä mun kotikylässä on sellanen ryhmä kuin "Nastolan terveysliikunta" ja siihen olen siis osallistumassa. Yksi kausikortti (tammikuu-kesäkuu) maksaa vain 20e, ja sillä saa rajattoman osallistumisoikeuden kaikkiin jumppiin, mitä on tarjolla. Mun mielestä tää on aivan mahtavaa, koska nyt rahan puute ei voi olla syy sille, miksei liiku. 20e on tosi pieni hinta noista monista kuukausista, varsinkin kun on niin paljon valinnan varaa noista kaikista kivoista jumpista.

Tässä linkkinä tämä Liikuntaohjelma, ja siitä näkee, että kaikenlaisia jumppia on siis tarjolla! Yritin saada sen kuvana tähän, mutta en onnistunut.
Oma liikuntasuunnitelma:
Maanantai: kahvakuula
Tiistai: syvävenyttely, jos kerkeän Hilden jälkeen
Torstai: kuntosali
Perjantai: teema, jos on kiva aihe
Lauantai: step vatsapakara ja kahvakuula
Sunnuntai: teema, jos on kiva aihe

Hui kun toi kuulostaa paljolta! Mutta tavoitteena on saada kroppa kuntoon ennen huhtikuuta, ja sen eteen on pakko rehkiä. Ehkä muutama tunti jää ajan mittaan pois, mutta noissa koitan pysyä. Mun tavoitteena ei ole siis laihtua, koska tällä hetkellä en ole mikään kauhean isokokoinen, vaan haluan kiinteytyä, saada lihaksia ja nostaa kuntoa. Ulos päin en välttämättä näytä huonokuntoiselta, mutta välillä hengästyn jopa, kun kävelen rappusia ylös, en jaksa juosta kuin kilometrin, 20kg on varmaan max mitä jaksan nostaa jne.. Nolottaa kyllä myöntää, mutta ainakin tiedostan omat heikkouteni Vähän jännittää, riittääkö mun aika saada kroppa kuntoon neljässä kuukaudessa, mutta toivotaan parasta. Oon kans sellanen herkkuperse välillä, mutta koitan nyt jättää kaikki herkut pois. Vaikeaa se tulee olemaan, varsinkin kun Juuso syö ihan tahallaan mun nenän edessä kaikkia herkkuja :D
Tässä mun unelmakroppa, ei liian laiha ja lihakset näkyy ihan vähän. 
Nyt sitten odottelen vain iltaa, koska jumppa alkaa vasta silloin. Tänkin kirjotuksen kirjotin mun treenivaatteet päällä, koska oon niin innoissani!

9 kommenttia:

  1. Kivan oloinen blogi sullakin! Arvasin, että sussa oli jotain tuttua, niin luinki tuolta, että sulla on ollut Kusti ylläpidossa :) tuttu poni oli mullekin useampien vuosien takaa :)

    http://pienensuurentammanelamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Blogis vaikuttaa mielenkiintoiselta joten jään odottelemaan lisää uusia postauksia! ;) Liityin lukijaksi!
    http://anskuntulevaisuus.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Onks postaustahti sun mielestä liian nopea? Mulla tuntuis olevan niin paljon juttua jokaselle päivälle :D ja onko tyhmää yhdistää näin paljon tässä hevostelua ja muuta elämää?

      Poista
    2. Ei mun mielestnä :) Sama juttu mulla on välillä, että tuntuu asiaa olevan liikaakin, mutta yritän niitä sijoittaa tasaisesti koko viikolle. Toki nyt on vähän jäänyt. Yritän tehdä "muusta elämästä" ihan omat postaukset, niin ei tuu niin sekavaa vaikutelmaa :)

      Poista
  3. Sun banneri on vähän huonolaatuinen, mutta postaukset on ainakin tähän mennessä ollu hyviä :) Mullaki on vähän samantyylinen blogi,pääasiassa kerron hevoharrastuksestani mutta yhdistän siihen myös hevostelun ulkopuolisia juttuja. Jään seurailemaan ja liityn ehkä lukijaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiedän, banneri tulee muuttumaan tässä lähiaikoina, kunhan sen tekijä saa sen valmiiksi. Itse en osaa tollasia tehdä, niin piti tyytyä muiden apuun :)
      Mä haluisin pitää tän toisaalta pelkkänä hevosblogina, mutta en käy hilden luona kuin 2-4 kertaa viikossa, joten postauksia tulisi omaan makuun liian harvoin, varsinkin kun joka kerralla ei edes tehdä mitään ihmeellistä. Mutta kai tämä nyt on ihan ok, huomauttaa jos tulee liian lifestylemainen :)

      Poista
  4. Söpö blogi sulla :)

    http://riikka-mariansalaamattomatelamat.blogspot.fi/

    VastaaPoista