keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Katsaus viime päiviin

Heippa kaikille!
En oo taaskaan viikkoon päivittänyt tänne mitään, anteeksi! On ollut vaan niin paljon tekemistä, ja aina kun on ollut aikaa, en ole päässyt koneelle.
Mutta mun hiihtoloma alkoi perjantaisella pitkällä kävely/juoksulenkillä, josta jäi mahtava fiilis. En oo päässyt liikkumaan liikuntakiellon takia kunnolla pitkään aikaan, joten mua alkoi toden teolla kyllästyttää. Kielloista huolimatta päätin juosta, mutta menin vain lyhyitä pätkiä, ettei rasitu liikaa.

Lauantaina kävin katsomassa ja kuvaamassa koulukilpailuja läheisellä tallilla. Siellä muutama tuttu kisasi ja sijoittuikin. Kotimatkalla sain sitten erään hevosiin liittyvän idean, johon äitikään ei sanonut heti ei, mutta siitä lisää myöhemmin, jos se toteutuu ;)
Ratsutila Toukolan Harmony ja Katariina Marttila. 
Illasta sitten lähdettiin kohti hämeenkyröä, jossa Juuson mummo asuu. Siellä vietettiin yksi yö Juuson ja sen äidin, siskon, mummon ja neljän koiran kanssa, joten vilskettä piisasi. Ei me mitään erikoista tehty, juteltiin ja oltiin vaan, koska ei oltu pitkään aikaan nähty. Kävin mä kyllä koirien kanssa lenkilläkin. Saatiin myös lisää ohjelmaa kalenteriin, sillä Juuson tutut menevät naimisiin heinäkuussa ja meidät on kutsuttu sinne, kuinka ihanaa. Ja tottakai häiden väreinä ovat pinkki/lila tms, josta tykkään.



Maanantaina kävin Lahdessa ostamassa itselleni uudet urheiluliivit, juomapullon, juoksutrikoot, hanskat ja topin, niin pääsee treenaamaan kunnolla. Kotiin päästyäni lähdin heti lenkille ja taas jäi hyvät fiilikset, tästä se lähtee! Tiistaina käytiin Juuson kanssa yhdessä pitkällä kävelyllä ja palkittiin itsemme kuumalla kaakaolle nesteellä, joka oli päämäärämme. Kylmän tuulen takia mentiin bussilla kotiin, koska mä olin ihan jäässä, joten lenkistä ei tullut niin pitkä kuin alunperin piti.
Tänään mentiin aamupäivästä Juuson kanssa yhdessä luistelemaan, ja se oli tosi kivaa! En ollut vuoteen luistellut, joten oli mukava päästä taas pitkästä aikaa jäälle. Lämmin talviaurinko ja muutenkin ihana sää pistivät päivän kunnolla käyntiin. Loppuilta meneekin sitten pakoa ja leffoja katsellessa.


Kuvat ovat puhelimella otettuja, joten laatu ei ole parhaimmasta päästä. Mä oon niin laiska kantaa kameraa mukana, puhelin on paljon kätevämpi. Loppuun vielä muutama kuva herkuista, joita oon Juusolla kokannut. Nams <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti