tiistai 12. helmikuuta 2013

Leikkauksesta toipumista ja univaikeuksia

Terve!
Eilen oli siis tuo mun leikkaus, hyvänlaatuisen kasvaimen poisto oikeasta rinnasta. Päivä oli tosi pitkä, aamulla 8.00 oltiin sairaalalla ja joskus klo 17 aikaan pääsin vasta kotiin lähtemään. Jouduin aika kauan odottamaan leikkaussaliin pääsyä, koska mua ennen oli just joku vähän isompi leikkaus. Onneksi kaikki meni mun kohdalla hyvin, jos verisuonien kipeetä metsästelyä neulalla ei lasketa. Heräämössä olin kolme tuntia todella tökkyrässä ja huonovointisena, ajattelin, etten pääsisi kotiin silloin ollenkaan. Mutta heti kun äiti sai tulla katsomaan mua, olo parantu kummasti. Heräämöstä mentiin yhdessä syömään ja sen jälkeen kotiutuslääkärille ja sitten pääsin lähtemään kotiin. Yö oli vähän hankala, heräsin joskus neljän aikaan, enkä sen jälkeen meinannut saada selkäkivun takia nukuttua. Ärsyttää, kun joutuu nyt muutaman päivän nukkumaan selällään. Osa yöstä meni sitten paavo pesusieni -elokuvaa katsellessa ja vauvojen unilauluja kuunnellessa. Alla kuva pirteästä potilaasta ja seksikkäistä sairaalavaatteista :D
Tänään suunnitelmissa sängyssä makaamista ja särkylääkkeiden syöntiä. Illalla pitäisi mennä Juusolle moikkaa anoppia, sitäkään en oo vähään aikaan nähnyt. Tänään muuten tuli ihan kiva puhelinsoittokin, mulle tarjottiin "töitä" kerran viikkoon, eli menen tohon naapuriin tekemään kerran viikossa viikkosiivouksen ja saan kerralta 20e. Onhan sekin jotain.. Täytyy nyt vaan odottaa, että parannun kunnolla. Ja anteeksi, kun blogini on nyt hetken hevoseton, mutta tallille en pääse nyt muutamaan viikkoon.

Mites teillä on viikko alkanut? Ajattelin, että 20 lukijan kohdalla voisin tehdä erikoispostauksen, onko ideoita/toiveita mikä se voisi olla? :)

1 kommentti:

  1. Hei en tiedä, miksi tuo nyt sana on alleviivattu, koska sitä en itse alleviivannut. Mutta siihen näyttää tulevan joku mainos, älkää painako siitä!

    VastaaPoista