perjantai 8. helmikuuta 2013

maailman surkein viikko

Hejsan för alla!
Pyydän vuolaasti anteeksi "pitkää" postaustaukoani, mulla on ollut teknillisiä ongelmia ja aikapulaa. Omalla tietokoneella oon nykyään harvoin muuton takia, ja aina kun sillä oon käynyt, ei oo suostunut toimimaan. Puhelimella en tykkää päivitellä, mutta nyt oli pakko.
Keskiviikko oli tämän viikon päivistä pahin. Ensiksi kuulin uskonnon kokeen huonosta numerosta. Luin siihen ihan älyttömästi ja muutenkin aine kiinnostaa minua, ja sitten saan vaan 6- ?! Olin ymmärtänyt kysymykset ihan väärin, opettaja onneksi antoi sen verran säälipisteitä, että pääsin läpi. Ja lupasi jutella mun kanssa kurssinumerosta ihan henkiläkohtasedti, jipii! En todellakaa ennen välittäny numeroista, mutta lukion alettua mun elämänkatsomus on muuttunut aika lailla, tiedän (ainakin jotenkin) mikä elämässä on tärkeää.
Myöhemmin keskiviikkona kuulin, että sain leikkaukseeni peruutusajan maanantaille 11.2. Silloin siis hyvänlaatuisen kasvaimen poisto, vaikka leikkaus piti olla monien kuukausien päästä. Hyvä, että saatiin näin nopeasti aika, mutta miksi juuri nyt? Sen takia mulla on liikuntakielto n. 3 viikkoa, just kun koulussa alko valinnaisliikka, jota olin odottanut. Juuri kun suunnitelmissa oli alkaa käydä ryhmäliikuntatunneilla taas uudestaan lyhyen tauon jälkeen ja aikeissa oli myös alkaa ratsastaa Hildeä useammin ja tehokkaammin, kaiken olin jo suunnitellut valmiiksi täksi kuuksi :( no ei voi mitään, leikkaukseen on mentävä, kun aika on saatu.
Leikkauksen ajankohta osui muutenkin huonoon aikaan, koska se vähentää aikaani Hilden kanssa. Nyt tulee TODELLA huonoja uutisia, nimittäin rakas Hilde muuttaa huhtikuun alussa pois ja meidän vuokrasuhde loppuu. Kauas se ei lähde, mutta niin kauas kuitenkin, etten voi enää jatkaa. Itkuhan siinä pääsi, kun kuulin asiasta. Niin tärkeä siitä on tullut näiden kuukausien jälkeen, etten tiedä, mitä tekisin sen lähdettyä. Ikävä tulee ja nyt jo odotan kauhulla sitä päivää, kun Hilde lähtee. Liikuntakiellon jälkeen pitää ottaa kaikki irti viimeisistä kerroista. Onneksi Hilden omistaja lupasi, että saan halutessani käydä silloin tällöin ratsastelemassa Hildellä uudessa paikassa. Keskiviikkona ja torstaina kävin Hilden luona ja oli kyllä mukavaa käydä viimeistä kertaa ennen leikkausta :)
Ratsastusurani jatkosta en vielä ole varma, etsinkö uuden vuokra- tai jopa ylläpitohevosen, jatkanko ratsutalli uusmattilassa tunneilla käymistä, jossa olen siis ratsastanut koko ikäni, vai pidänkö hevosista lomaa hetken ja lumien sulattua kävisin satunnaisesti Toukolassa tunneilla.
Vielä en tiedä mitään, kaikki on avoinna. Täytyy katsella sitten Hilden lähdettyä, että miten jatkan. Laitoin alle muutaman vanhan kuvan Hildestä, ettei postaus olisi niin tylsä. Anteeksi kaikki kirjoitusvirheet, puhelimella kirjoitettaessa niitä tulee useammin. Hyvää viikonloppua kaikki lukijani ja muut!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti