maanantai 4. maaliskuuta 2013

Tavoitteita

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Maanantai, loma loppui.. mutta mua ei ärsytä yhtään! Tänään oli pitkä päivä koulussa ja kävin hyppärillä kirjastosta lainaamassa Kirsi Valasti - Naisen juoksukirja. Kirja vaikuttaa tosi hyvälle ja saan siitä ihan varmasti paljon vinkkejä, koska toukokuussa pitäisi osallistua Uusi Lahti -juoksuun matkana reilu kutonen tai 1/4 maraton. Mä en oo ikinä ottanut mitään tällästä tavoitetta, ja oon tästä niin innoissani! Mun lähtötaso on melkein nollassa, mutta katotaan nyt, miten tää treenaaminen etenee.



Ja sitten tänään hain vielä muutamiin kesätyöpaikkoihin, toivottavasti johonkin noista pääsisin. Huomenna menen läheisen nuorisopaikan kesätyötapahtumaan, jos sieltäkin saisi jonkun paikan. Varasin myös ratsutalli Uusmattilasta estekurssin 17-20.6. Mitäköhän siitäkin tulee, kun en ole mikään hyppääjä. Ja keskiviikkona menen taas Hildeä ratsastamaan pitkästä aikaan, joten silloin alkaa tulemaan taas hevospostauksia!

4 kommenttia:

  1. Hei, mäkin meen tolloin Uusmattilaan estekurssille.:-) T. Jasmin

    VastaaPoista
  2. Kiva, siellä nähdään! En ole kyllä varma, joudunko koko kurssin perumaan kesätöiden takia, mutta toivottavasti pääsen :)

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi ja oot tosi kaunis!(:
    Saa tulla moikkaan ja liity lukijaks jos tykkäsit!(:
    http://itisonlybeginning.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Heeeeippa ! En tiiä muistatko mua, oon kommentoinut parit kerrat ennenkin, edelleen kiva ja kiinnostava blogi ja käythän vastavierailulla ;)

    http://elsanblogitus.blogspot.fi/

    VastaaPoista