keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Horzen uusi mallisto

Monet katsovat kingslandin tai jonkun muun kalliin merkin mallistoja, mutta mä ostan aina kaiken horzelta, kärkkäiseltä tai jostain muusta halvasta paikasta, eihän sitä varusteilla koreilla vai mitä? ;) Mallistosta jäin jotain kaipaamaan, varsinkin hevosen varusteista. Tähän oon kerännyt omat lempparini.

Tossa nyt muutama huppari, mitä voisin kuvitella käyttäväni. Pinkki on monta vuotta ollut lemppariväri, mutta ikinä en oo sitä ratsastusvarusteissa käyttänyt, ehkä tänä vuonna on sen aika. Laivastonsininen väri on mulle ihan uus juttu, mut oon aivan ihastunut siihen, pakko saada jotain sen värisenä! Punaisesta en sillai tykkää, mutta toi huppari oli kivan näkönen, niin voisi senkin käydä ostamassa.

Kahdet ratsastushousut, molemmat kokopaikkasia. Tällä hetkellä omistan kahet mustat talviratsastushousut, mustat ohuet housut ja tummat farkkuratsastushousut, joten niillä ei pitkälle pötkitä kesällä. Ruskea on muutenkin mun värinä aika yleinen, joten noi varmaan tarttuu mukaan ja sitten toi laivastonsininen, ah. 

Joo tiedän, noi ylemmät näyttää tässä ihan joltain ufohanskoilta, mutta uskon, että kädessä näyttää paljon paremmalle. En oo koskaa nähny hopeita hanskoja, joten taitaa olla aika uus juttu. Nuo alla olevat hanskat saa myös mustana, mutta kuvaa ei löytynyt :( Pakko saada noi ihan vaan noiden timanttien takia, rakastan kaikkea kiiltävää.

Sain viime kesänä uudet jodhpurit, mutta en oo tyytyväinen niihin. Hirvee vaiva saada ne jalkaan ilman vetskaria ja muutenkin ne on jotenkin tönkön näköiset. Noi ekat on mun mielestä siistit ja yksinkertaiset ja uusien saappaanvarsien kanssa näyttäisi varmasti hyvältä. Nuo toiset myös todella siistit ja sirot, miellyttää omaa silmää, ainoa huono puoli on vetoketjuttomuus. Äiti ei varmaan kuitenkaan lämpee ajatukselle ostaa uusia kenkiä, kun just viime vuonna sain. 
Mä en oo ikinä ollut saappaiden ystävä. Yhet halvat oon omistanut, mutten osannut ratsastaa niillä, joten oon pitäytynyt jodhpureissa ja chapseissa. Mulla on ollut samat, rumat chapsit varmaan 4 vuotta, mutta tänä vuonna olisi tarkotus ostaa uudet hienot. Viime vuonna tilasin itselleni uudet saappaanvarret, mutta horze sekoili jotain toimituksen kanssa, niin ne eivät koskaan saapuneet perille. 

Tässä muutama satulahuopa, jotka ostaisin, jos olisi hevonen mille ostaa ne. Ylempi omasta mielestä elegantti ja kaunis, ja alemmassa timantteja, joten tykkään! 

Ja sitten rumin asia koko mallistosta:
Tadaa! Toi on aivan hirveä, näyttää joltain puutarhatuolin pehmusteelta ja nuo värit vielä päälle, yök! Lähempää kun katsoo, satulahuovassa näkyy sydämenmuotoja, oikein yltiösöpöä. Toivottavasti kukaan ei tätä käytä, koska on olemassa paljon siistimpiä pinkkejä, lapsille sopivia juttuja. 

Mitä te tykkäsitte uudesta mallistosta? Tai onko teillä jonkun toisen merkin mallisto, josta pidätte todella paljon? Kommentteja jakoon!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti